Fizikalna medicina

TERAPIJA
MASAŽA SAZNAJTE VIŠE

FIZIKALNA TERAPIJA i KINEZITERAPIJA

Fizikalna terapija je skup terapeutskih procedura koje koriste fizičku energiju, mehaničku energiju elekticitet, magnetno polje, svetlost, zvuk, toplotne procedute koje deluju biološki blagotvorno na organizam.
Fizikalna terapja poboljšava cirkulaciju, ubrzava metabolizam, pospešuje zarastanje , smanjuje otok I bol. Poboljšava stanje, funkciju, pokretlkjivost organizma lokalno i ima ukupne fiziološke efekte. Ima široku i značajnu primenu u sprečavanju i smanjenju posledice povreda ili bolesti.

MANUELNA TERAPIJA

Manuelna terapija je napredna specijalizovana terapijska oblast koju fizioterapeut radi rukama direktno na telu pacijenta u cilju obezboljavanja, povratka funkcije i wellnessa. Koristimo je najčešće u lečenju zglobova i mekog tkiva (mišića, ligamenata i vezivnog tkiva). Pored aparata za kretanje mogu se tretirati i unutrašnji organi i drugi sistemi u telu koji na izgled ne deluju blisko povezani i pod uticajem dodira, pokreta i terapije rukama. Uopšte možemo reći da manuelna terapija leči celo telo, ali ne samo telo već i psihički aspekt čoveka,najsveobuhvatnije, čovekovo biće u celini.

MEZOTERAPIJA BOLA

Mezoterapija je metod unošenja preparata mikoiglicama u kožu. Koriste se prirodni preparati čiji je osnovni sastojak kolagen sa minimalnim biljnim dodatnim supstancama koje optimizuju efekat. Preparat kolagena je gradivni material koji organizam može iskoristiti za izgradnju sopstvenog kolagena. Preparati deluju na smanjenje bola, upale i pomažu u obnavljanju narušene strukture mišićno skeletnog sistema. Maksimalne efekte postižu u procesu regeneracije, smanjuju bol i poboljšavaju pokretljivost. Primenjuje se kod povreda, degenerativnog procesa starenja, prekomerne aktivnosti i opterećenja.

INJEKCIONA TERAPIJA

Intraartikularne injekcije imaju najbolji efekat kada počnu da se primenjuju u ranijim stadijumima kod umerene i srednje artroze. Najčešće korišćene intraartikularne injekcije su...

POSVEĆENOST

Imamo strpljenja da Vas saslušamo i iskreno nam je stalo da Vam bude dobro. Lekar za Vas pravi individualan izbor terapija i plan lečenja. Terapije radimo jedan terapeut jedan pacijent.

ISKUSTVO

Lekar specijalista fizijatar od 1995. godine.

Degenerativne bolesti zglobova
Artroza malih zglobova šake i stopala, viličnog zgloba
Artroza velikih zgobova ramena, lakta kuka, kolena, ručnog zgloba Vanzglobni i okolozglobni reumatizam

ŠTA LEČIMO?

Tendinitis, Entenzopatije, Bursitis, Periartritis, Sindrom bolnog ramena, Zamrznuto rame, Kalcificirajući tendinitis, Petni trn, Teniski i golferski lakat, Fibrozitis šake , Dupuytrenova kontraktura, Sindrom karpalnog tunela

ŠTA LEČIMO?

Ortopedske bolesti Stanja nakon operativnog lečenja, artroskopije i ugradnje endoproteze.
Traumatologija i sportske povrede
Neurološke bolesti i degenerativne bolesti kičmenog stuba

ŠTA LEČIMO?

Perthesova bolest, Meniskopatija, Kocigodinija, Metatarzalgija, Sindrom tarzalnog kanala, Osificirajući miozitis, Stieda Pellegrinijeva bolest, Hondromalacija patellae, Ahilodinija, Sudeck-ova atrofija

ŠTA LEČIMO?

Stanja nakon poveda ili nošenja imobilizacije, udarac, iščašenje, uganuće zglobova, prelom, povrede mišića ili tetiva, istegnuće , rupture mišića i tetiva, oštećenje ligamanata zglobova, bol u mišićima, miogeloza

ŠTA LEČIMO?

Bolni sindromi usled lezije, pritiska i upale nervnih spletova i perifernih nerava
Vratni sindrom, Cervicocefalni sindrom, Cervicobrahialni sindrom, Torakalni sindrom, Lumbalni sindrom, Lumbosakralni sindrom, Lumboischialgia, Discus hernia
Osteoporoza

Posvećena sam lečenju i zadovolstvo mi je da primenim znanje i veštine koje će pacijenta osloboditi bola i vratiti mu snagu. Iskreno mi je stalo da Vam bude dobro.
Individualno pravim plan terapija. Najčešće koristim kombinaciju terapija savremenim aparatima, manuelne tehnike obezboljavaljanja i kliničku mezoterapiju.

Konsultanti

Zakazivanje pregleda fizijatra, ortopeda i neurologa.

Zdravko Poleksicc

prim dr sci med Zdravko Poleksić

Ortoped i spinalni hirurg

Dugogodišnji načelnik i upravnik spinalnog centra Instituta za ortopediju Banjica.

Vesna Martić

prof dr Vesna Martić

neurolog

Bavi se dominanto neuromišićnim bolestima i elektromioneurografijom.

SVEDOČENJA PACIJENATA

“Stručni tim maksimalno posvećen i fokusiran na potrebe pacijenta. Prezadovoljna sam. Kad god pomislim na Vas javi mi se osmeh na licu.”

’’Veoma sam zadovoljan brzim oporavkom i rezultatima terapije. Osoblje je profesionalno. U ordinaciji raspolažu savremenom opremom. Nemam nikakvih primedbi, čak sam vrlo iznenađen korektnim cenama. Svima preporučujem.’’

Slide

PROMO PAKET

Manuelna terapija koristimo je najčešće u lečenju zglobova i mekog tkiva mišića, ligamenata i vezivnog tkiva.

TERAPEUTSKA MASAŽA I
MANUELNA TERAPIJA

3.000 din.
POGLEDAJTE NAŠE OSTALE AKCIJE

NOVO ANTISTRES TERAPIJA

Paket antistres terapije određuje se prema individualnim potrebama, stanju i afinitetu pacijenta. Preporučuje se u slučaju povišenog mentalnog i psihičkog napora, Burn out sindroma. Terapija obuhvata kombinaciju antistres masaže, manuelnih i kineziterapijskih tehnika i drugih relaksacionih tehnika.

Scroll Down
Bottom Reached